גלגלון כיבוי אש

מידע על גלגלון כיבוי אש

כאשר ניגשים לרכוש גלגלון כיבוי אש יהיה חיוני לקחת בחשבון את איכות הייצור של הגלגלון, העמידה בתקן 2206 והתאמה לטופס 4. כמו כן, רצוי לקנות את הגלגלון כחלק מחבילה שכוללת גם את הגלאי, ארון המתכת והמטף. כך תוכלו לקבל מחירים טובים יותר עבור המוצרים וגם תוכלו להיות בטוחים כי ישנה התאמה בין מוצרי כיבוי האש שנמכרים בחבילה, מבחינת תקנים ואיכות ייצור. אם תרצו את הטוב ביותר בהקשר הזה, אז תוכלו לפנות אל חברת שלהבת כיבוי אש בע״מ וכך תמצאו בדיוק את מה שאתם מחפשים! הניסיון עתיר שנים יחד עם המומחיות והמחירים הטובים של שלהבת יבטיחו את שביעות רצונכם!

כיסוי עבור גלגלון כיבוי אש

כאשר ניגשים לבחור גלגלון כיבוי אש, האפשרויות הקיימות הן בדרך כלל כיסוי אלומיניום, פח או כזה שעשוי מסוג של בד סינטטי עמיד באש. במקרים רבים אלו המעוניינים בפתרון אסתטי יותר וכזה שיהיה נאה יותר מבחינה עיצובית בוחרים דווקא בסוג של בד עמיד לאש. כך ההימצאות של גלגלון כיבוי האש בחלל הופכת לנעימה יותר לעין מבחינת העוברים והשבים. בכל אופן, אין זה משנה מה סוג הכיסוי בו תבחרו בסופו של יום, הדבר החשוב ביותר הוא עצם כך שתבחרו באחד שעומד בתקנים ויהיה בטיחותי לחלוטין. עליכם לזכור זאת כבר מההתחלה. בטיחות המבנה צריכה להיות בראש סדר העדיפויות.

ייעוץ מקצועי יסייע לכם במידה ניכרת

נקודה נוספת שנרצה להזכיר היא כל עניין הייעוץ המקצועי בנושא בטיחות מאש. עליכם להבין כי יהיה רצוי להתייעץ עם גורם מקצועי שצבר ניסיון עתיר שנים בתחום כיבוי האש ויהיה מסוגל לבחון את המבנה שלכם ולאחר מכן לספק המלצות בנוגע למספר מטפים הכיבוי והגלאים שיהיה צריך להתקין, זאת לצד גלגלונים כמובן. אם תבחרו בחברת שלהבת כיבוי אש בע״מ אז תוכלו להיות רגועים בכל הנוגע לבטיחות המבנה שלכם. הניסיון עתיר השנים והיחס האישי לכל לקוח יבטיחו שכל אחד מכם יהיה מרוצה לחלוטין. כמו כן, מחירי מוצרי כיבוי האש של שלהבת הם פשוט מעולים, כך שזה דבר נוסף שתרצו לקחת לתשומת הלב שלכם!

גלגלון כיבוי אש

מחיר גלגלון כיבוי אש

כאשר מסתכלים על מחיר גלגלון כיבוי אש אז אפשר לראות כי העלות המקובלת היא באזור של 340-500 שקלים. בעת הקנייה של הגלגלון חשוב מאוד לשים לב כי הוא עומד בתקן 2206 של נציבות כיבוי האש וזאת לצד היותו בעל התאמה לטופס 4 לבנייה חדשה. זאת יחד עם אורך של 30 מטר לפחות ומנזק באיכות ייצור גבוהה יבטיחו כי בטיחות המבנה שלכם תהיה בראש סדר העדיפויות. דבר שבוודאי תהיו מעוניינים בו. אם תרצו תוכלו לפנות אל שלהבת כיבוי אש וכך יותקנו אצלכם המערכות האיכותיות ביותר שעומדות בכל התקנים שהוזכרו לעיל, אז צרו קשר בהקדם!

מחיר גלגלון כיבוי אש – אל תסתכלו רק על ההיבט הזה

כפי שניתן להבין, בעת שניגשים לקנות את הגלגלון, כל הנושא של מחיר גלגלון כיבוי אש יהיה חשוב למדי אך חשוב לא פחות זה העמידה בתקנים. כלומר יהיה חיוני לרכוש גלגלון שעומד בתקן 2206 וזאת לצד היותו בעל התאמה לטופס 4. כמו כן, כדאי להיות בטוחים שאתם משיגים מוצר איכותי לשמירה על בטיחות המבנה שלכם, תוכלו לגשת אל החנות שמוכרת את הגלגלון ולהתרשם במציאות מאיכות הייצור של המוצר. כך תוכלו לקבל הבנה כללית בנוגע לחוזק הצינור, איכות ההזנק והגודל של הגלגלון. קחו זאת לתשומת הלב שלכם טרם אתם ניגשים לרכוש את הגלגלון!

כך תשיגו את מוצרי כיבוי האש במחיר הנחה

במקרים רבים, כאשר רוכשים חבילה שכוללת שלל מוצרי כיבוי אש, כדוגמת גלגלון כיבוי אש וזאת יחד עם ארון כיבוי אש ומטפים, יהיה ניתן לקבל מחיר הרבה יותר משתלם. בעצם כך תוכלו לקבל הנחה על רכישה גדולה. לאור זאת תרצו לשאול מראש את החנות בה אתם חושבים לרכוש את מוצרי כיבוי האש. כך תוכלו לקבל מידע בנוגע להנחות ומבצעים. אם תבחרו ליצור קשר עם שלהבת כיבוי אש בע״מ אז יתאפשר לכם לקבל את המחירים המשתלמים ביותר עבור מוצרי כיבוי האש וזאת כאשר האיכות של המוצרים היא יוצאת מגדר הרגיל. נוסף על כך, תוכלו לקבל ליווי מקצועי בכל הליך בחירת והתקנת מערכות כיבוי האש.

גלגלון כיבוי אש

גלגלון כיבוי אש מקצועי

כאשר אנחנו מדברים על מערכות כיבוי אש, אנחנו מדברים על כמה פריטים אשר אמורים לעבוד ביחד כדי שבסופו של דבר מערכת כיבוי אש תעבוד כמו שצריך ותגן על מי שנמצאים בתוך המבנה. אז באמת, גלגון כיבוי אש כמו גם פריטים אחרים, רלוונטים בעיקר עבור מי שמחזיקים עסק וכיוצא באלו. אל תשכחו כי כאשר אנחנו מדברים על בעלי עסקים אנחנו מדברים על מי שצריכים לעמוד בקריטריונים קפדניים של בירוקרטיה ישראלית נוקשה. במאמר הבא אנחנו רוצים להסביר לא רק מה הוא גלגלון כיבוי אש, אלא איך בנויה המערכת אשר אמורה לשמור על הדיירים בנכס מפני שריפה צפויה. לפרטים, מידע נוסף ועוד, תמשיכו לקרוא את המאמר הבא.

מה זה גלגלון כיבוי אש

בשפה המקצועית, גלגלון כיבוי אש הוא אותו צינור ארוך אשר אמון על הבאה של מים מנקודה אחת לאחרת. בעזרתו אנחנו יכולים לכבות את השריפה ולמנוע ממנה להתפשט. הגלגלון מחובר למערכת הכללית וכך אנחנו יכולים להשתמש בצנרת ברגע האמת. הגלגלון יהיה בעיקר בשימוש של מכבי האש כאשר הם יגיעו לאתר במידת הצורך. כך שהתפקיד שלנו מסתכם בעיקר בבירור מקדים, כדי להבטיח כי הכל עובד כמו שצריך.

איך מערכת כיבוי אש בנויה

יש לנו בעצם כמה אלמנטים בתוך מערכת כיבוי אש. בקבוצה הראשונה נמצאים כל האמצעים לכיבוי אש הפועלים ללא יד אדם. אלו מערכות מתקדמות אשר יודעות לזהות את הרגע בו פורצת שריפה ולהגיב לה במהירות. אנחנו מדברים על ספרינקלרים למשל וכיוצא באלו. בקבוצה השניה, נמצאים כל אותם פריטים אשר יכולים לעבוד רק עם התערבות חיצונית. למשל, גלגלון כיבוי אש. לכן, אנחנו צריכים לברר כי הפריטים בקבוצה הזו מותקנים כך שיהיה קל להשתמש בהם במידה והאש תתחיל להתלקח.

עכשיו הזמן לפנות לאנשי מקצוע מעולים

חברת שלהבת, כיבוי שריפות בע"מ, היא חברה מקצועית המלווה לקוחות רבים במשק הישראלי. אנחנו נשמח להגיע אליכם, להציע לכם שירות מקצועי ויסודי. כדי שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת. לפרטים נוספים ומידע, אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

גלגלון כיבוי אש
Micha ZivMicha Ziv
14:56 22 Sep 23
שמחתי לעבוד עם אדם מקצועי,נעים וישרזיו בניה ושיפוצים
אור לגזיאלאור לגזיאל
04:29 19 Sep 23
תודה רבה על שירות מהיר יעיל מקצועי ואיכותי ! מומלץ בחום לכל העוסקים בדבר
אורון ליבנהאורון ליבנה
15:13 18 Sep 23
שירות ברמה אישית וגבוהה מאוד.מענה מהיר מאוד.עבודה מיקצועית מאוד.אני וועד הבית
Nir SalaNir Sala
08:21 13 Sep 23
שירות vip, דיקלה המהממת דאגה לכל פרט ופרט בהליך מול מכון התקנים עד להוצאת האישור המיוחל.רודין כפר יונה
מחסן גורןמחסן גורן
08:04 10 Sep 23
שירות טוב ומהיר
קיבלנו שירות מצוין! הגיעו בזמן (לשטח!), נתנו שירות מעולה ואדיב, היה כיף להכיר גם אתכם, גם מקצועית וגם כאנשים! 🙂
מספר 1 במקצועיות בשירות ובאמינות.דקלה מהממת, מתזכרת באופן קבוע על טיפולים- חוסכת את כל כאבי הראש!כשיש תקלה, דואגת לבעל מקצוע במהירות. ממליצה בחום ואהבה ❤️
ערן כהןערן כהן
10:51 25 Jul 23
חברה מספר אחת בשירות, מקצועיות, יחסי אנוש ברמה הכי גבוה.אנשים טובים חמים, מילה זו מילה!ישר כוח, ממליץ בחום ובאהבה גדולה
js_loader

השאירו פרטים:

עוד בנושא

אישור כיבוי אש

אישור כיבוי אש

אישור כיבוי אש לעסק  בישראל אתם לא יכולים פשוט לפתוח בית עסק ולצפות כי הכל יהיה בסדר בלי כל התערבות. אנחנו חיים במדינת חוק ואם

קרא עוד »
בדיקת מטפים שנתית למניעת שריפות

התקנת ציוד כיבוי אש

ציוד כיבוי אש הוא אחד הצרכים הבסיסיים של מוסד, בניין או בית עסק. למעשה, המציאות מעידה לצערנו על כך שבכל מקום עלול להתעורר צורך מהיר

קרא עוד »
ניקוי מנדפים

ניקוי מנדפים

כל עסק אשר עוסק בהכנת אוכל מחוייב במנדף אשר קולט את כל השומנים והאדים המופרשים בעת הבישול/טיגון. חשוב מאוד לנקות את המנדף באופן מקצועי אחת

קרא עוד »
חשמלאי בודק

חשמלאי בודק

חשמלאי בודק מוסמך נזכרתם שאתם זקוקים לבדיקה תקופתית למערכת החשמל שלכם, או כל מערכת אחרת? לפני שאתם מתקשרים לחשמלאי הקבוע שלכם, כדאי שתשימו לב לדרישות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

לשליחת הודעה לחצו כאן!
1
💬 צריכים עזרה?
Scan the code
שלום!
כאן שלהבת כיבוי אש בע"מ,
איך אפשר לעזור?
Call Now Button